Kalite Politikası

Anasayfa   /   Politikalar

Kalite Politikası

Sektördeki gelişmeleri takip ederek müşteri beklentilerini en üst düzeyde tutmayı ilke edinen Servex Global;

- Küresel pazara yönelik havayolu taşımacılığı, denizyolu taşımacılığı hizmetleri sunma misyonuyla kurulmuştur.

- Müşteri ve bağlı olunan mesleki kuruluşların yükümlülüklerine, ilgili Kalite ve ulusal-uluslararası ürün standartlarına, Çevre, Enerji Verimliliği ve İş Sağlığı Güvenliği standart, yasa ve yönetmeliklerine uymayı,

- Kuruluşun bağlamını dikkate almayı ve Kalite Yönetim Sistemini Servex Global’ in stratejik yönüyle aynı doğrultuya getirmeyi,

- Süreçlerinin tüm aşamalarını kontrol ederek müşterilerine hızlı, etkin ve güvenilir bir hizmet vermeyi,

- Kalite Yönetim Sistemi – ISO 9001:2015 ve Çevre Yönetim Sistemi ISO 14001:2015’in etkinliğini oluşturmayı, uygulamayı, korumayı ve sürekli gelişiminin sağlamayı,

- Çalışanlarının sisteme katkı vermeleri ve kalite kültürünün şirket içinde benimsenmesine yönelik eğitimler düzenlemeyi,

- Doğal çevremizi korumaya odaklanarak insana ve çevreye saygılı olmayı,

- Acil durumlara müdahale edebilecek şekilde yapılanmayı,

- Atıkları azaltmayı, geri dönüşüm oranını artırmayı, doğal kaynakların kullanımını azaltmayı,

- Servex Global kendini sürekli denetleyen ve iyileştiren, müşterilerine, çalışanlarına, tedarikçilerine değer katan bir firma olmanın yanı sıra, tüm sektörel yasa ve mevzuatlara uymayı benimsemeyi taahhüt eder.